ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس
کد خبر: 4192332
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

در 9 ماهه امسال بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و  نیازمندان دهک‌های یک تا 5 جامعه ایجاد شده است که بیش از 3 هزار از این طرح‌ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

اشتغال بانوانبه گزارش ایکنا از فارس، سیداسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 16 دی‌‌ماه در جمع خبرنگاران با تأکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک‌های یک تا 5 جامعه گفت: مددجویان با توانمندسازی و فراهم شدن اشتغال، خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی در ادامه یادآور شد: در 9 ماهه امسال تعداد 7 هزار و 840 فرصت شغلی با اعتبار  9 هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

جوادی ادامه داد: از تعداد طرح‌های مذکور، 3 هزار و 794 طرح مربوط به بانوان کارآفرین خانوارهای تحت حمایت امداد بوده است و اشتغال‌های ایجاد شده برای بانوان سرپرست خانوار، 45 درصد در مناطق روستائی و 55 درصد در مناطق شهری است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان بیان کرد: مشاغل ایجاد شده عمدتا در رسته‌های قالی بافی و صنایع دستی، خدمات توزیعی، آرایشگری و پوشاک و... است.

انتهای پیام
captcha