حضور فعال صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی
کد خبر: 4192527
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

حضور فعال صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با اشاره به حضور صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه صنایع‌ دستی فارس از مشارکت این استان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

حضور فعال صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه‌های صنایع‌دستیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام، معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، ۱۶ دی‌ماه ضمن اعلام این خبر گفت: حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی صنایع‌ دستی با هدف معرفی ظرفیت‌های صنایع‌ دستی استان یکی از برنامه‌های اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل است.

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی اردبیل افزود: در حال حاضر صنعتگران اردبیلی در قالب دو غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ دستی فارس حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را در حوزه سنگ‌های قیمتی به نمایش گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: تقاضا برای حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی از سوی فعالان این حوزه در استان وجود دارد و با توجه به سهمیه اختصاص داده شده در تعداد غرفه‌ها و اولویت‌بندی براساس درخواست صنعتگران، به تناوب فعالان علاقه‌مند به نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

دلاورقوام گفت: علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی فارس که هم‌اکنون در حال برگزاری است طی ماه‌های اخیر صنعتگران استان در نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی استان‌های خراسان و کرمان نیز حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha