تجلیل از تلاش‌های سپاه قمربنی هاشم(ع) در حوزه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 4192548
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انجام شد

تجلیل از تلاش‌های سپاه قمربنی هاشم(ع) در حوزه فعالیت‌های قرآنی

با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن کریم در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار و از تلاش‌های سپاه و بسیج در حوزه فعالیت‌های قرآنی تجلیل شد.

تجلیل از فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز 17 دی‌ماه با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن کریم به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور فرماندهان و رزمندگان در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار و از تلاش‌های سپاه و بسیج استان در حوزه فعالیت‌های قرآنی تجلیل شد.

سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این محفل قرآنی با اشاره به اهمیت کتاب آسمانی، اظهار کرد: قرآن نسخه نجات‌بخش بشریت است و هر جایی مشکلی وجود دارد به علت دوری از آموزه‌های قرآنی است.

وی با یادآوری فعالیت اندیشکده‌ها و پژوهشگاه‌های قرآنی در کشورهای مخالف اسلام و مسلمانان، ادامه داد: حتی دشمنان نیز با پژوهش در زمینه قرآن، به دنبال کشف حقایق هستند و از این رویکرد دو هدف را دنبال می‌کنند؛ نخست آنکه بتوانند طراحی و برنامه‌ریزی برای مقابله با آموزه‌های قرآنی داشته باشند.

محبی افزود: دشمنان همچنین تلاش دارند از علوم قرآن در جهت پیشبرد کارهای خود بهره ببرند؛ می‌طلبد که تلاش کنیم قرآن از مهجوریت درآمده و در همه شئون زندگی ما جاری و ساری شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از برنامه‌های قرآنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به نیابت از فرمانده کل و نماینده ولی‌فقیه در سپاه، با اهدای لوح سپاس به سردار علی‌محمد اکبری و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی‌صدر، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از زحمات آنها در زمینه‌های قرآنی و کسب رتبه برتر قرارگاه قرآنی نور سپاه تجلیل کرد.

یادآور می‌شود، تشکیل قرارگاه قرآنی نور یکی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1402 است که مأموریت اصلی این قرارگاه، سیاست‌گذاری و هدایت کلان فعالیت‌های قرآنی سپاه و بسیج در سراسر کشور است.

انتهای پیام
captcha