​ضرورت حفظ بازار گردشگری سلامت
کد خبر: 4192678
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
مدیرکل میراث فرهنگی فارس بیان کرد:

​ضرورت حفظ بازار گردشگری سلامت

محمد ثابت اقلیدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری فارس گفت: باید در حوزه گردشگری سلامت به گونه‌ای عمل کنیم که هم بازار را حفظ کرده و هم این نوع گردشگری را رونق بیشتری دهیم.

محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی فارسمحمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به حضور جهاد دانشگاهی فارس در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز گفت: غرفه جهاد دانشگاهی فارس در این نمایشگاه، بیانگر گردشگری سلامت بود که نشان از توانمندی این نهاد دارد.

وی با بیان اینکه استان فارس در حوزه گردشگری سلامت، به دلیل برخورداری از پزشکان و پرستاران موفق می‌تواند پیشرفت بسیاری داشته باشد، افزود: فارس دارای پزشکان سرآمدی در دنیاست.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس، امکانات و زیرساخت‌های گردشگری سلامت در استان فارس را مناسب دانست و افزود: باید در حوزه گردشگری سلامت به گونه‌ای عمل کنیم که هم بازار را حفظ کرده و هم این نوع گردشگری را رونق بیشتری دهیم.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: تحلیل‌ها نشان می‌دهد که کشور عمان بستر خوبی را برای جذب سرمایه‌های انسانی در عرصه گردشگری سلامت منظور کرده و به پزشک و پرستارهای کشورمان درآمدهای بالایی  را می‌پردازد و اگر تدبیر نداشته باشیم در آینده بسیار نزدیک علاوه بر اینکه بازار عمان را از دست می‌دهیم، کشورعمان با امکانات و زیرساختی که ایجاد می‌کند یکی از رقبای ما در عرصه گردشگری سلامت دریای خلیج فارس خواهد شد.

انتهای پیام
captcha