کمک ۱۲ میلیارد ریالی خانواده خیر سلامت به بیمارستان امام‌حسین‌(ع) بیجار
کد خبر: 4192807
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خانواده خیر سلامت به بیمارستان امام‌حسین‌(ع) بیجار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار گفت: خانواده خیر سلامت بیجاری با اختصاص 12 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و ضروری بیمارستان امام‌ حسین(ع) این شهرستان کمک کردند.

خیرین سلامت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سارا آهوان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار ضمن قدردانی از خانواده مرحوم علی قره‌خانی، به جهت اختصاص کمک ۱۲ میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات ضروری بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان، گفت: خانواده مرحوم مغفور شادروان علی قره‌خانی با این کمک و مساعدت در حوزه سلامت، یاد و خاطره آن مرحوم را زنده نگه داشتند که ان‌شاالله این امر خداپسندانه در ارتقای سطح سلامتی مردم و نیز بهبود خدمات درمانی به بیماران بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: خیرین سلامت در تاریخ کشور همیشه حضور پررنگی داشتند و جزو محبوب ترین‌ها و امین‌ترین مردمان بوده‌اند که خواستار احیا، فرهنگ‌سازی و تداوم اینگونه کارهای خیر در سطح جامعه هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار بیان کرد: خانواده خیر سلامت بیجاری با اختصاص 12 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و ضروری بیمارستان امام‌ حسین(ع) این شهرستان کمک کردند. 

وی ضمن قدردانی از همکاری و همدلی همه خیران که با دستان پرمهر خود یاری‌رسان بخش سلامت بوده‌اند، یادآور شد: این نوع کمک‌ها نمایانگر اهمیت مشارکت اجتماعی است و باعث بهبودی زیرساخت‌های بهداشت و درمان در منطقه می‌شود و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بیجار دست همه خیرین عزیز دیگر را در راه کمک به بیماران نیازمند به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام
captcha