ثبت‌نام 371 یزدی در جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت
کد خبر: 4192812
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

ثبت‌نام 371 یزدی در جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت، از ثبت‌نام 371 نفر تاکنون خبر داد.

محمدحسن لطفی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن لطفی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد، امروز، 18 دی‌ماه در نشست تبیینی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت با تشریح آیین‌نامه این دوره، بر هر چه بهتر برگزار شدن و افزایش مشارکت جهت شرکت در این جشنواره تأکید کرد و از ثبت‌نام 371 نفر دانشجو، کارمند و استاد این دانشگاه در این جشنواره خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مهلت پایانی ثبت‌نام در این جشنواره پایان دی ماه است اضافه کرد: بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

لطفی، خواستار مشارکت دانشگاهیان در بخش پژوهش این جشنواره اعم از مقاله‌نویسی، ایده‌پردازی، بررسی، نقد و تشخیص کتاب شد و با اشاره به امتیازات شرکت در جشنواره اظهار کرد: اعطای دو امتیاز فرهنگی به تمامی اساتید و اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در جشنواره، اعطای ۲۰ ساعت گواهی آموزشی به کارکنان که حداقل ۶۰ درصد حد نصاب آزمون را کسب کنند و ... از مهمترین امتیازات شرکت در این جشنواره است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه همچنین به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی ارائه می‌شود، زمان برگزاری بخش دانشگاهی جشنواره را بهمن ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود در پایان اعضای حاضر در این نشست به بیان نقطه نظرات خود جهت افزایش مشارکت دانشجویان، پرسنل و کار درمان در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت پرداختند.

انتهای پیام
captcha