اقدام به انتخاب اصلح کمک به ایران قوی است
کد خبر: 4193457
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
حجت‌الاسلام ماندگاری:

اقدام به انتخاب اصلح کمک به ایران قوی است

استاد حوزه و دانشگاه در اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران گفت: با انتخاب اصلح به ایران قوی کمک کنیم تا مدیریت‌های کشور به دست دلسوزان صادق و خادم بالفعل برسد تا صادقانه به ملت خدمت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه، در اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران که شامگاه 21 دی‌ماه در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، گفت: شهدا با تمام وجود ندای «صدق‌الله العلی العظیم» سر دادند و به نصرت الهی یقین داشتند.
 
وی شنیدن آیات در وصف جایگاه خوش شهدا را حسرت‌انگیز دانست و افزود: شهدا با وجود همنشینی با ائمه  و خوردن روزی نزد خدا خوش می‌گذرانند. به تعبیر مقام معظم رهبری، امام(ره) و شهدا وظیفه خود را انجام دادند، مردم را به صحنه آوردند و امروز دشمن از این حضور 45 ساله احساس خطر می‌کند و می‌خواهد مردم در صحنه‌ نباشند.
 
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: انقلاب اسلامی آن‌قدر مدافع ولایت تربیت کرد که دشمن در این ۴۵ سال هر نقشه‌ای برای پایین کشاندن پرچم ایران کشید نتوانست و این سربلندی ایران به برکت تربیت مدافعان میهن و اسلام است. روزی دشمنان چادر از سر مسلمانان کشیدند، اما تا امروز به برکت مدافعان نوامیس و اسلام، دشمن ناکام ماند و این حاصل تلاش مسئولان خدمتگزار و مردم بااستقامت است.
 
ماندگاری با بیان اینکه اگر مردم پای ولایت فقیه و دین خدا ایستادگی کنند دشمن تاب مقاومت ندارد و عقب‌نشینی می‌کند، افزود: ما منکر مشکلات نیستیم؛ مشکلات مانند نیمه خالی لیوان است و هیچ مسئول دلسوزی منکر مشکلات نیست، اما اگر فقط به اخبار بیگانگان گوش کنید دل‌ها چرکین و گام‌ها سست شده و دشمن مهلت پیدا می‌کند.
 

یادآوری از استقامت جانبازان در وقت سختی‌ها

 
وی گفت: هر وقت فشارها زیاد می‌شود یاد جانبازانی کنید که دست ندارند، پا ندارند، ۴۵ سال در آسایشگاه به سر می‌برند، سختی‌های جنگ را با این جسم تحمل کرده و مقاومند و ایمانشان به خدا و یاری ولی خدا از بین نمی‌رود.
 
سخنران یادواره شهدای اطلاعاتی مازندران با اشاره به اتمام حجت شهدا با ملت افزود: ما سهم خود را با معامله جان برای امنیت بخشی و حضور  در صحنه انقلاب با گسترش نام امام حسین(ع) در جهان و زمینه‌سازی حضور میلیونی در اربعین که زمینه‌سازی ظهور است در دنیا مهیا و ادا کردیم، لذا از شما انتظار است استقامت کنید و خدا را یاری  کنید که اگر تحت تأثیر اخبار دروغین رسانه‌های دشمنان به‌وسیله فضای مجازی، سست شوید خدا هم یاری خود را نخواهد رساند.
 
وی ادامه داد: شهدا می‌گویند، ای ملت ایران استقامت کنید تا سرمان در پیشگاه حضرت حجت(عج) بلند باشد و در محضرشان شفاعت کنیم و بخواهیم تا شما را یاری کند به شرط آنکه شما هم استقامت کنید و یاور ولی خدا و دین خدا باشید.
 
استاد حوزه و دانشگاه یاری دین خدا  و ولی خدا را  حضور در عرصه‌های نیاز جامعه اسلامی برای مأیوس کردن دشمنان دانست و افزود: با انتخاب اصلح به ایران قوی کمک کنیم تا مدیریت‌های کشور به دست دلسوزان صادق و خادم بالفعل برسد تا صادقانه به ملت خدمت کنند.
انتهای پیام
captcha