داوطلبان انتخابات چارچوب قرآن و شرع را رعایت کنند
کد خبر: 4193480
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
امام جمعه موقت بجنورد:

داوطلبان انتخابات چارچوب قرآن و شرع را رعایت کنند

حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده گفت: داوطلبان انتخابات از چارچوب قرآن و شرع خارج نشوند، آنچه جرم تعریف شده، از جمله تخریب دیگران، مطابق قانون در این مرحله هم رصد، تذکر و در صورت تکرار، برخورد قضایی می‌شود.

داوطلبان انتخابات چارچوب قرآن و شرع را رعایت کنندبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده، امام جمعه موقت بجنورد، امروز، ۲۲ دی‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اظهار کرد: رکن اساسی انتخابات، مردم هستند و باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
 
وی ادامه داد: انتخابات سه رکن دارد که یکی از ارکان آن ستاد اجرایی و نظارتی است که ستاد اجرایی باید زمینه و بستر برگزاری انتخابات‌ را فراهم کنند که شاهد هم‌گرایی خوبی در ستاد اجرایی استان هستیم. رکن دوم داوطلبان هستند که باید در چارچوب قانون در زمان مشخص شده برای تبلیغات، برنامه‌های خود را معرفی کنند تا مردم بتوانند فرد اصلح را براساس این برنامه‌ها انتخاب کنند.
 
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم در سالگرد قیام ۱۹ دی گفت: امیدواریم با حضور پرشور، سر صندوق‌های رأی هم ادای تکلیف و هم اعمال حق کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه داوطلبان انتخابات از چارچوب قرآن و شرع خارج نشوند، بیان کرد: آنچه جرم تعریف شده، از جمله تخریب دیگران، مطابق قانون در این مرحله هم رصد، تذکر و در صورت تکرار، برخورد قضایی می‌شود. یکی از تناقضات دنیای امروز عضویت کشورهای قلدر و جنگ‌افروزی همانند آمریکا، انگلیس و فرانسه در شورای امنیت است؛ چنین کشورهایی قرار است برای صلح و امنیت جهان تصمیم بگیرند.
 
براتی‌زاده با اشاره به اینکه ۱۰۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و اسرائیل هنوز به اهداف خود نرسیده است، تصریح کرد: از ابتدا جنگ حق و باطل وجود داشت، اما امروز در غزه این جنگ عریان و آشکارتر شده و آمریکا فرزند ناخلف، اسرائیل را به وجود آورده و برای رسیدن به اهداف خود از آن حمایت می‌کند.
انتهای پیام
captcha