پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی درگذشت «جهانبخش مددی اندبیلی»
کد خبر: 4193877
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی درگذشت «جهانبخش مددی اندبیلی»

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با صدور پیامی درگذشت «جهانبخش مددی اندبیلی»، استاد پیشکسوت مکتب‌خانه‌ای سنتی قرآن کریم اردبیل را تسلیت گفت.

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی درگذشت استاد پیشکسوت قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، پیشکسوت‌ترین استاد مکتب‌خانه‌ای سنتی قرآن کریم استان اردبیل، شهرستان خلخال و روستای نمونه قرآنی ملی اندبیل، جهانبخش مددی اندبیلی، به رحمت الهی واصل شد. حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۳ دی‌ماه با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه قرآنی و مردم شریف اردبیل تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: 

«الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ...

خبر ضایعه درگذشت الحاج جهانبخش مددی اندبیلی استاد پیشکسوت مکتب‌خانه‌ای سنتی قرآن کریم استان اردبیل موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان مردی متخلق به اخلاق قرآنی، خیّر مسجدساز با بیش از ۶۰ سال استادی و معلمی قرآن، شاگردان بسیاری را تقدیم جامعه قرآنی استان اردبیل کرد.

بی‌تردید جهاد و تلاش‌های آن بزرگوار در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، در بین مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان برای همیشه در یاد‌ها باقی خواهد ماند و سوابق فعالیت‌های ایشان در ایجاد و ترویج مکتب‌خانه قرآن روستایی پس از این نیز راهگشای متدینین و دوستداران فرهنگ قرآنی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده داغدیده و جامعه قرآنی استان اردبیل به‌ویژه اهالی محترم اندبیل تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده آن مرحوم خواستارم.

قاسم جعفرزاده 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 
اول رجب ۱۴۴۵،
۲۳ دی ماه ۱۴۰۲»

انتهای پیام
captcha