تقدیر رهبر انقلاب از محفل انس با قرآن دانش‌آموزان یزدی
کد خبر: 4194527
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴

تقدیر رهبر انقلاب از محفل انس با قرآن دانش‌آموزان یزدی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مقام معظم رهبری از اجرای محفل انس با قرآن دانش‌آموزان استان یزد که به‌صورت زنده از شبکه‌های قرآن و معارف و یزد و در پیام‌رسان شاد پخش شد، تقدیر کردند.

مقام معظم رهبریبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مقام معظم رهبری از اجرای محفل انس با قرآن دانش‌آموزان استان یزد که به‌صورت زنده از شبکه‌های قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه یزد و در پیام‌رسان شاد پخش شد، تشکر کردند.

غفاریان افزود:‌ شامگاه 26 دی‌ماه، محفل انس با قرآن دانش‌آموزان یزدی در دبیرستان شهید مرشد با حضور دانش‌آموزان، اولیا و کادر آموزشگاه به خوبی برگزار شد که خوشبختانه مقام معظم رهبری، بیننده این محفل باشکوه بودند که با تماس دفتر معظم له از این اقدام ارزشمند آموزش و پرورش و شبکه قرآن تشکر کردند.

وی ادامه داد: در این تماس بیان شد که رهبر انقلاب فرمودند: «از برگزاری منظم و اجرای زیبا و دلنشین قاریان و حفاظ به‌ویژه قاری نوجوان یزدی لذت بردم تماس بگیرید و تشکر کنید.»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: معظم له نیز تأکید داشتند که حتماً اینگونه برنامه‌ها بیش از گذشته و با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.

غفاریان اظهار کرد: به یمن این خبر مسرت‌بخش و تبعیت از معظم له و با برنامه‌ریزی که صورت خواهد گرفت در همه مدارس استان دارالعباده و دارالعلم یزد محفل انس با قرآن برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه از همراهی و همکاری شبکه قرآن، یزد، عوامل و مجموعه‌های برگزار کننده تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، استان یزد از سال گذشته اجرای سند تحول را در دو محور به‌صورت خاص دنبال می‌کند، محور اول از طریق مدارس در مسیر تحول با تکیه بر محتوا نه اسم و بر مبنای خودانگیختگی اولیای آموزشگاه و محور دوم از طریق واگذاری خاص ساحت‌های شش‌گانه سند تحول به آموزشگاه‌ها، به نحوی که هر مدرسه در یکی از ساحت‌ها در کنار سایر ساحت‌ها به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند. این رویکرد وزارت آموزش و پرورش پس از فرمايشات مقام معظم رهبری در مورد اجرای کار فرهنگی در کف مدارس پررنگ‌تر شده است.

انتهای پیام
captcha