مدیران فضائل اخلاقی امام علی(ع) را الگو قرار دهند
کد خبر: 4194669
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
امام جمعه بجنورد:

مدیران فضائل اخلاقی امام علی(ع) را الگو قرار دهند

امام جمعه بجنورد گفت: مدیران در تمامی شئون حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز ۲۹ دی ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه مدیران در تمامی شئون حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند، اظهارکرد: این شخصیت بزرگوار اسلام بهترین الگو در تمامی فضائل اخلاقی، شجاعت، غیرت و خدمت به مردم بود بنابراین همه باید درس زندگی را از امام علی (ع) بیاموزیم.
 
وی افزود: تمامی کسانی که در امور تربیتی فعالیت می‌کنند باید اخلاق و منش زندگی حضرت علی (ع) را تبیین کنند تا جامعه با الگوی واقعی خود بهتر آشنا شود.
 
وی با شاره به اینکه پیامبر اکرم در مورد حضرت علی (ع) می‌فرمایند، من و تو پدران این امت هستیم، گفت: به همین دلیل روز ولادت این امام را روز پدر می‌نامیم. در ماه رجب بهترین اعمال اعتکاف است در این ایام سه روز تمام در خانه خدا از مادیات دور می‌شویم و به راز و نیاز می‌پردازیم.
 
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سرنوشت مردم در دست خود افراد است به گونه‌ای که با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند موجبات تحول و رشد جامعه را فراهم کنند، افزود: در واقع اگر خواستار تحول در جامعه هستیم باید در رویدادهای سیاسی مشارکت حداکثری داشته باشیم.
 
نوری با تاکید بر اینکه مجلس به عنوان محلی برای قانون‌گذاری نقش بسیار مهمی در سرنوشت جامعه دارد، بنابراین در انتخاب نمایندگان حساس باشید و بهترین افراد را انتخاب کنید، افزود: یک نماینده هم می‌تواند سند ذلت مردم را امضا کند و هم می‌تواند سند راهبردی برای توسعه کشور را مورد تصویب قرار دهد بنابراین در انتخاب خود هوشیار باشید.
انتهای پیام
captcha