اقتدار نظام با حضور پرشور مردم در انتخابات نمایان می‌شود
کد خبر: 4194693
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

اقتدار نظام با حضور پرشور مردم در انتخابات نمایان می‌شود

امام جمعه کمالشهر کرج با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم اقتدار نظام اسلامی حضورگسترده مردم در انتخابات است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم قدرت و اقتدار ایران اسلامی را روز به روز تقویت کنیم.

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه کمالشهر کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام محمود نورپور، امام جمعه کمالشهر کرج، 29 دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر پاسخ قاطع و محکم به رژیم صیونیستی وتروریست‌های آدمکش گفت: این اقدام شجاعانه فرزندان سبزپوش ولایت در پاسخ به جنایات اخیر در کرمان و راسک و سوریه صورت گرفت بسیار ارزشمند و مایه غرور ملی شد. 

وی افزود: ما خداوند را به خاطر نعمت ارزشمند وجود مبارک سپاه عزیز شاکریم. این عملیات‌های موشکی و پهپادی از نظر رصدگران نظامی بسیار حائز اهمیت است؛ اینکه از فاصله چند صد متری تا هزار و 280 کیلومتری نقطه‌زنی کنند و لانه‌های شیطان و شیطان صفتان و آدمکش‌ها یکی بعد از دیگری با قدرت هرچه تمام شخم زده شود بسیاراهمیت دارد و پیام مهمی به تروریست‌ها و اربابان آنها آمریکا و اسرائیل غاصب است. 

این مسئول بیان کرد: تروریست‌های آدم‌کش بدانند هر کجا باشند توسط فرزندان غیور ملت، به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید. صهیونیست‌ها هم بدانند اگر خطایی از آنها سر زند با همین موشک‌ها و بلکه با مدرن‌تر از آنها حیفا و تل‌آویو شخم زده خواهد شد.

نورپور تصریح کرد: این اقدام غیورانه سپاه نشان داد هر کشور و گروهی که بخواهد امنیت کشور ما را به خطر بیاندازد، جوانان عزیز ما امنیت آنها را به خطر خواهند انداخت؛ هرچند بیش از هزار و 200 کیلومتر با کشور ما فاصله داشته باشند. توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی و نیز حمله موشکی و پهپادی اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمن کوتاه نمی‌آید بلکه با قدرت هرچه تمام از کرامت، عزت و حق و حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه کمالشهر کرج در ادامه خطاب به مسئولان اقلیم کردستان عراق یادآور شد: شما نوکران اسرائیل و غلامان حلقه به گوش آمریکا و نمک‌نشناس‌های روزگار چه زود خدمات جمهوری اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کردید؟ آیا یادتان رفته که دیروز داعش عرصه را بر شما تنگ کرده بود، کرکوک سلیمانیه و شهرهای شما نزدیک بود که دست داعش اشغال شود و نزدیک بود که ناموستان دست داعشی ها بیفتد؟ به هر کشوری متوسل شدید جواب رد بر سینه شما زدند ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی بود که به داد شما رسید ولی شما امروز نمک نشناسی کرده و اقلیم کردستان عراق را جولانگاه سازمان جاسوسی غده چرکین سرطانی کرده‌اید و مکرر امنیت کشور ما را به مخاطره انداخته‌اید. 

وی ادامه داد: شما حق همسایگی رارعایت نکردید. شما وجدانتان و انسانیت خود را زیر پا گذاشتید. البته حساب پاکستان از تروریست‌های آدمکش جداست. پاکستان کشور دوست و برادر و همسایه عزیز ماست. ما ضمن احترام گذاشتن به حاکمیت ملی استقلال و تمامیت ارضی  همسایه‌های خود از جمله پاکستان نمی‌توانیم در برابر تروریست‌ها سکوت اختیار کنیم. 
وی بیان کرد: متاسفانه با پول‌های عربستان و امارات در بعضی از حوزه‌های علمیه پاکستان افکار تند وهابی، تکفیری، سلفی و ضد شیعی دارد ترویج می‌شود. همان افکاری که عقبه فکری گروهک جیش ظلم را به خود اختصاص داده و این برای پاکستان که یک همسایه و کشور مهم اسلامی است خوب نیست. 

نورپور در پایان به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم قدرت و اقتدار ایران اسلامی را روز به روز تقویت کنیم. اقتدار هم به نیروی دفاعی و نظامی است و هم به فعال‌شدن چرخه تولید و رونق اقتصاد و هم به علم و فناوری و هم به افزایش بصیرت و آگاهی و تقویت وحدت و ولایتمداری. همه این‌ها از مؤلفه‌های قدرت است یکی از مؤلفه‌های مهم اقتدار، حضورگسترده مردم در انتخابات است. مقام معظم رهبری در دیدار  ائمه جمعه کشور بامعظم له فرمودند: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است. هم تکلیف است و هم حق مردم است و مردم باید از این حقشان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha