اجرای طرح «اطعام علوی، نذر علوی» در همدان
کد خبر: 4195363
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

اجرای طرح «اطعام علوی، نذر علوی» در همدان

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری طرح «اطعام علوی، نذر علوی» به‌مناسبت ایام میلاد امام علی(ع) در این استان خبر داد.

طرح اطعام علویحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری طرح «اطعام علوی، نذر علوی» به‌مناسبت ایام میلاد امام علی(ع) در این استان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت فرا‌رسیدن سالروز میلاد حضرت علی(ع) در راستای اجرای نیات واقف، هزینه درمان ۳۰ بیمار صعب‌العلاج پرداخت می‌شود، همچنین ۳۰۰ سبد کالا در شهرستان ملایر و ۳۰۰ سبد نیز در شهرستان همدان تهیه و در بین نیازمندان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۸۰۰ برنامه محفل انس با قرآن در مساجد و بقاع متبرکه در این ایام بیان کرد: یک روز پیش از سالروز میلاد حضرت علی(ع) اقدام به غبارروبی و عطرافشانی همه بقاع متبرکه خواهیم کرد، علاوه بر این آذین‌بندی همه بقاع نیز انجام می‌شود.

حسینی به برگزاری برنامه جشن میلاد حضرت علی(ع) در ۲۰ بقعه متبرکه استان همدان اشاره کرد و گفت: 10 بقعه در استان همدان نیز با برپایی ایستگاه‌های صلواتی چای، شیرینی و شربت در بین مردم پخش خواهند کرد. در بقاع متبرکه علاوه بر برپایی جشن و مولودی‌خوانی، به افرادی که نام‌های علی و القاب ایشان را دارند هدایایی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha