اهدای ۸۰۰ میلیون ریال کتاب به کتابخانه «پژمان بختیاری» اردل
کد خبر: 4195377
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

اهدای ۸۰۰ میلیون ریال کتاب به کتابخانه «پژمان بختیاری» اردل

مسئول کتابخانه عمومی پژمان بختیاری دشتک از توابع شهرستان اردل از اقدام یک خیر نیک‌اندیش مبنی بر اهدای کتاب به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به این کتابخانه خبر داد.

اهدای کتاب

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، زهرا خیری، مسئول کتابخانه عمومی پژمان بختیاری دشتک اظهار کرد: البرز سلیمانی‌دشتکی، یکی از خیران فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در این شهر است و تاکنون کتاب‌های زیادی را به تنها کتابخانه عمومی شهر زادگاهش دشتک، اهدا کرده است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته منابع کمک درسی کتابخانه شهر توسط این خیّر نیک‌اندیش غنی و به‌روزرسانی شده است.

وی ادامه داد: سلیمانی دشتکی در سال جاری ۳۷۵ عنوان کتاب به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال با موضوع کتاب‌های کمک‌درسی از کتب ابتدایی تا کنکور را به این کتابخانه اهدا کرده است تا کسانی که قدرت خرید کتاب کمک‌درسی ندارند بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

خیری تصریح کرد: کتاب‌های اهدایی این خیر بسیار مورد استقبال دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و تصاویر و خبر استقبال دانش‌آموزان از منابع جدید اهدایی او را بسیار مسرور می‌کند.

وی ادامه داد: هر زمانی که نیاز به کتاب باشد و به وی اطلاع بدهم، سریعاً اقدام به تهیه و اهدای کتاب می‌کند چراکه اهدای علم و آگاهی برایش بسیار خوشایند است و به غیر از این‌گونه کمک‌ها، از لحاظ مالی نیز به نویسنده‌های بومی برای نشر کتاب‌هایشان کمک می‌کند.

گفتنی است، شهر دشتک از توابع شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری و در ۹۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد و با داشتن یک کتابخانه و ۱۹ هزار نسخه کتاب به دوستداران کتاب خدمات‌دهی می‌کند.

انتهای پیام
captcha