16 مسجد خوسف میزبان معتکفان می‌شوند
کد خبر: 4195380
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

16 مسجد خوسف میزبان معتکفان می‌شوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: مراسم اعتکاف در سال جاری پس از ثبت‌نام از متقاضیان در مسجد جامع شهر خوسف و 15مسجد دیگر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسفحجت‌الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی ضمن پیش‌بینی شرکت ۵۵۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان اظهار کرد: مراسم اعتکاف در سال جاری پس از ثبت‌نام از متقاضیان در مسجد جامع شهر خوسف و 15 مسجد دیگر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برکات و آثار این مراسم معنوی در زندگی‌های فردی و اجتماعی معتکفان بر لزوم بسترسازی مناسب جهت شرکت جوانان و اقشار مختلف جامعه در این مراسم تأکید کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در آیه 125 سوره بقره به حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل مأموریت بسترسازی اعتکاف را محول فرمودند که خانه‌ مرا برای نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان و رکوع و سجود بجای‌آورندگان بیارایید، لذا این یک مأموریت آسمانی است که بر دوش فعالان حوزه مسجد گذاشته‌ شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف بیان کرد: سخنرانی محافل در مورد جوانی جمعیت، مهدویت، حضور حداکثری در انتخابات، تاریخ اسلام، تفسیر نهج‌البلاغه، پاسخ به شبهات و احکام و فرقه‌شناسی‌ انحرافی مد‌نظر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha