استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش آموزان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 4195672
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش آموزان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه فجر استان گفت: به منظور با نشاط کردن فضا‌های مدارس در طول ایام دهه فجر، استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و ... مدنظر قرار گیرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش آموزان برای اجرای برنامه‌های دهه فجربه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، چهارم بهمن ماه در جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان و اولیا بوده و نقش مدیران و معلمان مدارس در این خصوص بی‌نظیر خواهد بود.

صفری گفت: مهم‌ترین کار فرهنگی در این ایام امیدآفرینی برای نسل جوان و نوجوان بوده و این مورد منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: جشن‌های دهه فجر امسال به لحاظ شرایط زمانی باید متفاوت از سال‌های پیش بوده و برنامه‌های فاخری طراحی و اجرا گردد.

صفری با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش روی افزود: وظیفه ما روشنگری و تشویق به حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

انتهای پیام
captcha