مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا منصوب شد
کد خبر: 4195699
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا منصوب شد

آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری و دیگر مسئولان استانی برگزار و حجت‌الاسلام «ایمان خالدی» به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.

انتصاب رئیس اداره تبلیغات اسلامی خانمیرزا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان استانی امروز چهارم بهمن‌ماه برگزار شد. در این مراسم «حجت‌الاسلام ایمان خالدی» به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

خالدی که دانش‌آموخته سفیران هدایت سطح 2 تبلیغ و معارف اسلامی است به مدت چهار سال معاونت تبلیغ شهرستان خانمیرزا را برعهده داشته است، وی همچنین مدیریت جلسات قرآن کریم شهرستان را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۹۴ تاکنون به عنوان‌ طلبه تبلیغی در شهرستان خانمیرزا فعالیت دارد.

مسئولیت گروه جهادی شهدای گمنام، عضویت شورای دائم آموزش و پرورش شهرستان، مسئولیت تعلیم و تربیت سپاه پاسداران، سرگروهی طرح صالحین شهرستان و رابط حوزه نمایندگی سپاه پاسداران نیز از دیگر فعالیت‌های حجت‌الاسلام خالدی در شهرستان خانمیرزا است.

انتهای پیام
captcha