نمایشگاه هنرهای تجسمی «فجر» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4196184
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

نمایشگاه هنرهای تجسمی «فجر» در همدان برگزار می‌شود

شانزدهمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی «فجر» از 7 تا 21 بهمن‌ماه جاری در همدان برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل انمایشگاه هنرهای تجسمیز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، شانزدهمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی «فجر» امروز، هفتم بهمن‌ماه، ساعت ۱۶ در مجتمع هنری سینمایی شهید آوینی همدان افتتاح می‌شود و تا ٢١ بهمن‌ماه میزبان بازدیدکنندگان است.

این جشنواره رویدادی برای شناسایی، دیده شدن و معرفی آثار هنرمندان شاخص و گمنام استان است که می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

در این جشنواره آثاری از رشته‌های مختلف هنری شامل گرافیک، نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، حجم و نقاشی خط، به فراخور پتانسیل و ظرفیت‌های موجود رصد، شناسایی و گردآوری شده است که با توجه به ظرفیت‌های نوآورانه و خلاقانه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

در این جشنواره قریب به ۲۵۰ اثر هنرهای تجسمی از ۲۰ هنرمند دریافت شده و بیشترین تعداد آثار نیز مربوط به هنرمندان نقاش است. غلامرضا شاملو، بشیر پور وقار، مهدی پرستار، سعید دولتی، داوود میرزایی، فرزاد حمیدی منش، فرزانه سروندی، جمشید ملاپور، نفیسه اثنی‌عشری، حمیدرضا چتربحر، شهرزاد بیاتی، مهرداد ورمزیار، حجت صفی‌منش، هادی هنردوست، احمد میرزایی‌خرم، رضا رشیدپور، آذین مولوی، آراسته وحدتی، رحمان غلامی، فریبا منوچهری گلجو هنرمندان راه‌یافته به جشنواره تجسمی استان همدان هستند.

 

 

انتهای پیام
captcha