توجه به معنویات راهکار حل مسائل و مشکلات است
کد خبر: 4196431
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

توجه به معنویات راهکار حل مسائل و مشکلات است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: توجه به معنویت راه چاره جامعه برای حل مسائل و مشکلاتی از قبیل فساد و اختلاس برخی از مسئولان است و نماز نیز اوج و سرمنشاء این معنویت است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست ستاد اقامه نماز که امروز، هشتم بهمن در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، گفت: توجه به معنویت راه چاره جامعه برای حل مسائل و مشکلاتی از قبیل فساد و اختلاس برخی از مسئولان است و نماز نیز اوج و سرمنشاء این معنویت است.

وی با بیان اینکه فساد، اختلاس، بداخلاقی  و کم‌کاری را بیشترین عامل  گلایه مردم از ادارات دانست و افزود:  پناه بردن به نماز از لغزش مسئولان در تمام امور جلوگیری می‌کند در این راستا باید برای اصلاح مشکلات ادارا، نماز و توجه به معنویت در اولویت ‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ترویج نماز را ترویج فرهنگ انقلاب دانست و بیان کرد: تمام افراد جامعه روحانیان را متولیان نماز می‌دانند، ما نیز منکر این امر نیستم اما اینکه فکر کنیم نماز فقط باید توسط روحانیون انجام شود، اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه گاهی اهمیت لازم برای این مسئله را از جانب مسئولان مشاهده نمی‌کنم و برای حل آن باید ابتدا در خود مدیران انگیزه ایجاد شود، افزود: تمام مسئولان ادارات باید به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و همواره خود را متولی حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه بدانند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر توجه به حفظ ظاهر مساجد گفت: این مسئله مهمی است که در استان مورد کم‌کاری قرار گرفته است لذا باید هم صورت و هم سیرت مسجد آراسته باشد.

انتهای پیام
captcha