آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور نامزد‌های انتخاباتی
کد خبر: 4196542
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور نامزد‌های انتخاباتی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای حضور همه نامزد‌های انتخاباتی به منظور ارائه برنامه‌های خود خبر داد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی از هر اقدام و فعالیتی که منجر به افزایش مشارکت و انتخاب اصلح شود، به صورت همه‌جانبه حمایت کرده و آمادگی خود را جهت حضور نامزد‌های انتخاباتی برای ارائه برنامه‌های خود اعلام می‌دارد.

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور نامزد‌های انتخاباتیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۸ بهمن در نشست هم‌اندیشی پیرامون انتخابات مجلس که با حضور مدیران دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه‌ها در خط مقدم افزایش مشارکت در انتخابات قرار دارند، گفت: در همین راستا دانشگاه محقق اردبیلی از هر اقدام و فعالیتی که منجر به افزایش مشارکت و انتخاب اصلح شود، به صورت همه‌جانبه حمایت کرده و آمادگی خود را جهت حضور نامزد‌های انتخاباتی برای ارائه برنامه‌های خود اعلام می‌دارد.

وی به ترغیب دانشجویان جهت مشارکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری به دنیا ثابت کنیم که نظام، وطن و کشورمان را دوست داریم و به عهدی که با شهدا بسته‌ایم به آن پایبندیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به افزایش مشارکت در انتخابات سال‌جاری تاکید ویژه داشته‌اند، ادامه داد: مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران باید تعصب خود نسبت به نظام و کشور را دوچندان کرده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند.

وی با اشاره به تلاش اقدامات دشمنان جهت کاهش مشارکت در انتخابات، افزود: اساتید دانشگاه با استفاده از ابزار جهاد تبیین روشنگری کرده و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: دنیا از قدرت نظامی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران مات و مبهوت مانده و توانایی مقابله با قدرت سیاسی و نظامی ایران را ندارد.

 رونق تولید و صادرات شاه‌کلید حل معضلات اقتصادی است

محسن پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه دنیا در حال تحولات بزرگ و خاص است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در بحث اقتصاد کلان حرکت رو به رشد و با شتابی داشته و روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

وی افزود: رونق تولید و صادرات شاه کلید حل معضلات اقتصادی است که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دولت فردا را فدای امروز نکرده است و روی تصمیمات خود قاطع است.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات و پشتیبانی مردمی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: افزایش مشارکت باعث ارتقای جایگاه بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مشارکت بالا در انتخابات پیش رو را در بحث امنیت ملی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اساتید دانشگاه بحث تبیین را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
captcha