انتخابات 11 اسفندماه محور برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد
کد خبر: 4196744
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

انتخابات 11 اسفندماه محور برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: انتخابات 11 اسفند ماه سال جاری محور برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری باشد.

ویدئو کنفرانس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 9 بهمن در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه گفت: انتخابات 11 اسفندماه سال جاری محور برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری با طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مدنظر قرار دهید، افزود: دشمن در همه حال چشم دیدن ایران قوی و سربلند را ندارد بنابراین همه تلاش ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای ترویج و تبیین انتخابات پیش‌رو باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم علاوه بر برنامه های مصوب شده، اقدام به طراحی رویدادهای شادی آفرین فرهنگی و هنری در سطح شهرستان‌ها کنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه آنلاین هرکدام از رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برنامه‌های فرهنگی و هنری و راهبردهای ویژه دهه فجر و انتخابات پیش‌رو به سمع و نظراعضای حاضر در جلسه رساندند.

انتهای پیام
captcha