اعزام روحانیون چهارمحال‌وبختیاری به سرزمین نور
کد خبر: 4197055
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
به‌مناسبت دهه فجر انجام شد

اعزام روحانیون چهارمحال‌وبختیاری به سرزمین نور

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، کاروان ۱۲۰ نفره روحانیون و طلاب بسیجی چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد.

اعزام طلاب چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان‌الله حسینی‌صدر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اعلام اینکه کاروان 120 نفره روحانیون و طلاب بسیجی چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شدند، اظهار کرد: به‌مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیش از 120 نفر از روحانیون و طلاب چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

حسینی‌صدر افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو، در مناطقی عملیاتی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و از یادمان های شلمچه، والفجر 8 و اروند، طلائیه، هویزه، دهلاویه و ... بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردها و برکات اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضروری و لازم است؛ برای اینکه یادی کرده باشیم از شهدای عزیزمان و از درس های شهدا و دفاع مقدس بیاموزیم.

حسینی‌صدر گفت: آشنایی با فداکاری‌های رزمندگان برای روحانیون که باید روایتگری کنند، ضروری است تا برای مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان این مسایل را تبیین کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده، افزود: هفته آینده نیز کاروان طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان 100 نفره عازم سرزمین نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شود.

گفتنی است، حضور در رزمایش فرهنگی رزمی و بازدید از دستاوردهای هوافضا برای روحانیون و طلاب اعزامی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha