تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت(ع) در البرز
کد خبر: 4197064
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت(ع) در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی این دانشگاه گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان برای حضور در این جشنواره قرآنی مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

جشنواره قرآن و عترت(ع)

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

وی با دعوت از اساتید، کارکنان و دانشجویان برای حضور در این جشنواره ضمن تأکید بر حضور حداکثری دانشگاهیان افزود: تمدید زمان ثبت‌نام فرصت خوبی برای علاقه‌مندانی است که تا امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: از آغاز این فراخوان تاکنون بیش از 800 نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی البرز در این رویداد قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم با تمدید این زمان این آمار افزایش یابد.

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز یادآور شد: برای دانشجویانی که در این جشنواره حضور می‌یابند با کسب ۶۰ درصد امتیاز آزمون، دو نمره تشویقی دروس عمومی معارف و در بخش اساتید و کارکنان با کسب امتیاز ۶۰ درصدی براساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، هشت ساعت آموزشی ضمن خدمت کارکنان و امتیاز فرهنگی ویژه اساتید در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رتبه‌های برتر کسب شده توسط دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه در دوره‌های قبل افزود: امیدواریم امسال نیز دانشگاهیان بتوانند در این جشنواره با حضوری فعال بر تکرار افتخارات گذشته این دانشگاه بیافزایند و به کسب عناوین برتر در سطح کشور موفق شوند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند از طریق لینک quran.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha