18 هزار برنامه در خراسان جنوبی دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: 4197311
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

18 هزار برنامه در خراسان جنوبی دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: 120عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، هنری و وزرشی به جزء برنامه‌های عمرانی که از سوی استانداری و فرمانداری‌ها دنبال می شود در قالب ۱۸ هزار ریز برنامه در سطح مساجد، مدارس، هیئت ها، ادارات و ... در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

محسن مشرفی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز پنجشنبه 12 بهمن در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۹ کمیته اجرایی در سطح ذیل این ستاد در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۲۰عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، هنری و وزرشی به جزء برنامه‌های عمرانی که از سوی استانداری و فرمانداری‌ها دنبال می شود در قالب ۱۸ هزار ریز برنامه در سطح مساجد، مدارس، هیئت ها، ادارات و ... در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

مشرفی با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر«جشن ملی، حضور و مشارکت پرشور و آینده ای روشن» است، اظهار کرد: این ایام به خاطر گره خوردن توحید نظری و عملی در ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استمرار این حرکت انقلابی برای خارج شدن از سلطه مستکبران و قرار گرفتن در زیرچتر ولایت الله برای همه ما به منزله جشن است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ولایت، گوهر بسیار نابی است که ملت بزرگ ایران در گرداگرد و زیر چتر آن توانستند به عزت و بزرگی دست یابند لذا آینده روشن این ملت و همه بشریت در زیر سایه ولایت خواهد بود و مدیون اولیای الهی و شرمنده هستیم که از این نعمت آن طوری که باید و شاید بهره‌برداری نکرده‌ایم، گفت: اما آن چرا از همراهی و همگامی با ولایت به دست آورده‌ایم حقیقتاً برای ملت ایران مایه عزت، شکوه و عظمت بوده و برای دشمنان مایه سرشکستگی و شرمندگی شده است.

وی بیان کرد: این روزهای برایمان فرصتی برای تفکر و تعقل در مورد این گوهر تابناک (ولایت) و برای اصرار، استمرار و تمرین بر کیفیت ولایت‌مداری ما بوده تا زمینه برای ظهور حجت بزرگ خداوند فراهم شود.

انتهای پیام
captcha