مردم با حضور در رویدادهای سیاسی پا در رکاب ایران اسلامی هستند
کد خبر: 4197335
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

مردم با حضور در رویدادهای سیاسی پا در رکاب ایران اسلامی هستند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مردم با حضور در رویدادهای سیاسی ثابت کرده‌اند همچنان پا در رکاب ایران اسلامی هستند.

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، امروز ۱۲ بهمن در آیین آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در بجنورد اظهارکرد: مردم با حضور در رویدادهای سیاسی ثابت کرده‌اند همچنان پا در رکاب ایران اسلامی هستند و هیچگاه از آرمان‌های خود را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه باورهای دینی و لایت نقطه قوت مردم ایران است، گفت: رژیم ستم شاهی باورهای دینی مردم ایران را نشانه گرفته بود و مردم نیز به رهبری امام(ره) برای پاسداشت این ارزش‌ها انقلاب کردند.
 
حسین نژاد افزود: انقلاب اسلامی برخلاف پیش بینی مستکبران عالم سریع قوت گرفت و دشمنان برای تضعیف آن جنگ تحمیلی به راه انداختند اما مردم با حضور در جبهه های جنگ بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.
 
وی ادامه داد: دشمنان وقتی از تضعیف انقلاب اسلامی نا امید شده بودند، دست به تحریم های ظالمانه زدند و این روزها با بهره گیری از فضای رسانه و مجازی در پی تضعیف باورهای دینی جوانان هستند.
 
استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با اقتدارتر از گذشته تاکنون مسیر پیشرفت را طی کرده است و دستاوردهای زیادی در بخش های گوناگجون نظامی، علمی، اتقصادی داشته است.
 
به گزارش ایکنا اجرای سرودهای انقلابی دانش آموزان، مدیحه سرایی و رژه خودرویی از دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به کشور در خراسان‌شمالی بود.
 
خبرنگار؛ آرزو یزدانی
انتهای پیام
captcha