محافل انس با قرآن در بقاع شاخص مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4197593
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
به‌مناسبت دهه فجر

محافل انس با قرآن در بقاع شاخص مازندران برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌ها و بقا شاخص استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندرانحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر، محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های و بقا شاخص استان مازندران برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: محفل انس با قرآن ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در امامزاده عباس(ع) ساری، ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۲۷ بهمن‌ماه در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در امامزاده قاسم(ع) محمودآباد، ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه در امامزاده ابراهیم آمل در بقعه جمشیدکیا سلطان رویان نور برگزار می‌شود.
 
سیفی با بیان اینکه این محافل همزمان با ایام مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران، در شهرستان‌های استان مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در ایام الله دهه فجر و سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ادارات اوقاف شهرستان‌های استان مازندران در سراسر بقاع شاخص استان به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.
 
وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند، افزود: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.
 
سیفی، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی و رشد و تعالی معرفت دینی را در پرتو انس با قرآن دانست و گفت: ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخوت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی از اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن است.
انتهای پیام
captcha