راه‌حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد
کد خبر: 4197631
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
فرماندار ویژه زابل:

راه‌حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد

علیرضا ملاشاهی با بیان اینکه راه‌حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد، گفت: دشمن اکنون از ترس حضور مردم در انتخابات دستپاچه شده و به هر دستاویزی برای ناامیدی مردم چنگ می‌زند زیرا می‌داند که حضور و مشارکت مردم ضامن تشکیل مجلسی قوی و اقتدار کشور است.

علیرضا ملاشاهی فرماندار زابلعلیرضا ملاشاهی، فرماندار ویژه شهرستان زابل در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مردم سیستان همیشه در انتخابات مشارکت فعالی داشته‌اند و امسال نیز حماسه آن‌ها در انتخابات ماندگار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این انقلاب برگرفته از اراده مردم و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب است که با تأسی از نهضت اباعبدالله(ع)، دین مبین اسلام و ارزش‌های مترقی دینی شکل گرفته است، ملت ما و مردم ولایتمدار سیستان در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی، مقابله با فتنه‌ها و اغتشاشات همواره سربلند بیرون آمده‌اند و با بصیرت در مسیر انقلاب و اسلام حرکت کرده‌اند، ما مفتخریم خدمت‌گذار مردمی هستیم که در مقابل دشمنان ایستاده و همواره آنان را در اهداف شومشان ناکام گذاشته‌اند.
 
معاون استاندار سیستان‌بلوچستان افزود: نظام ما در عمل نشان داد ظرفیت لازم را برای حل مشکلات ملت به دست خود مردم دارد، رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات به چهار راهبرد «رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت» اشاره فرمودند که آنچه بر عهده ملت است مشارکت انتخاباتی است که بسیار مهم است.
 
ملاشاهی با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد، گفت: دشمن اکنون از ترس حضور مردم در انتخابات دستپاچه شده و به هر دستاویزی برای ناامیدی مردم چنگ می‌زند زیرا می‌داند که حضور و مشارکت مردم ضامن تشکیل مجلسی قوی و اقتدار کشور است، هر رأی تیر خلاصی بر دل و چشم دشمن خواهد بود.
 
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشریح پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر، گفت: ۷۲۷ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۶۹۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
 
فرماندار ویژه زابل گفت: عمده این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت، آبرسانی، راه‌های مواصلاتی، بهسازی روستایی، توسعه شبکه برق‌رسانی، کشاورزی، گردشگری، طرح‌های مخابراتی، مسکن محرومین، پایگاه‌های مقاومت بسیج و طرح‌های توسعه عمرانی شهری افتتاح یا کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به زمین زده خواهد شد.
انتهای پیام
captcha