پویش «هر مدرسه یک محفل انس» در یزد اجرا شد
کد خبر: 4197785
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

پویش «هر مدرسه یک محفل انس» در یزد اجرا شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای پویش «هر مدرسه یک محفل انس با قرآن کریم» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و عید مبعث در مدارس استان خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اهم برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر گفت: پویش «هر مدرسه یک محفل انس با قرآن کریم» از جمله برنامه‌های این ایام است که در تمامی مدارس استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت‌های دانش‌آموزی، قاریان و حافظان قرآن دانش‌آموز، همچنین دعوت از قاریان برجسته استان و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

غفاریان با اشاره به اجرای 1402 محفل قرآنی در سطح مدارس استان در طول ایام‌الله دهه فجر، برگزاری مراسم جشن تکلیف همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام(ص) را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و از آغاز طرح «مهدی یاوری» با حضور 120 هزار دانش‌آموز ابتدایی خبر داد و گفت: این برنامه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح مدارس برگزار می‌شود که در قالب آن دانش‌آموزان با عنوان مهدی یاور در برنامه‌های مهدویت آموزشگاه مشارکت دارند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، اختتامیه دومین دوره جمعه‌های مهدوی با حضور 100 نفر از فرهنگیان استان و آزمون پایانی مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد با حضور بیش از پنج هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha