نحوه هزینه کرد کمک‌های مردمی در جامعه منعکس شود
کد خبر: 4197899
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

نحوه هزینه کرد کمک‌های مردمی در جامعه منعکس شود

استاندار کردستان گفت: لازم است گزارش توزیع و هزینه کرد کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی به آنان منعکس و ارائه شود چراکه این امر موجب اعتماد و اطمینان بیشتر بین مردم خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در پویش «مشق مهربانی» که امروز، ۱۵ بهمن ماه در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی و اقتصادی افراد باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با اجرای دستورات و فرامین اسلامی هیچ فقیری در جامعه باقی نمی‌ماند، اگرچه هنوز با حد مطلوب مورد توجه دین اسلام و قرآن کریم فاصله زیادی داریم اما باید بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود جامعه‌ می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های موجود در جامعه را به صورت یک سامانه سیستمی ساماندهی کرد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت کارمندان اداره‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، جامعه کارگری و کارفرمایی، فرهنگیان، اصناف و بازاریان می‌تواند در راستای کمک به نیازمندان تأثیرگذار باشد.

استاندار کردستان ترویج فرهنگ کار خیر را امری ضروری دانست و بیان کرد: افراد بسیاری در جامعه خواهان کمک کردن هستند و می‌توان با کار جمعی و فرهنگی کمک‌های بسیاری را جمع‌آوری کرد و همچنین نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد، افراد نیازمند بسیاری را تحت پوشش خود دارند که می‌توانند با همراهی مردم، کمک‌ها را به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: تقارن عید نوروز و ماه رمضان امسال نیز فرصت بسیار خوبی است که باید از آن بهره گرفت، چراکه در این ماه، دل‌ها به خدا نزدیک‌تر است و انجام امور خیر ثواب بیشتری دارد.

زارعی‌کوشا گفت: لازم است گزارش توزیع و هزینه کرد کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی به آنان منعکس و ارائه شود چراکه این امر موجب اعتماد و اطمینان بیشتر بین مردم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha