قهرمانان ملی بخشی از هویت ایرانی اسلامی را تشکیل می‌دهند
کد خبر: 4197997
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

قهرمانان ملی بخشی از هویت ایرانی اسلامی را تشکیل می‌دهند

استاندار کردستان گفت: جامعه ورزشی بخشی از هویت ملی را تشکیل می‌دهند چراکه فقط در سکوی قهرمانی رشته خود قرار نمی‌گیرند بلکه پرچمداران کشور و نمایندگان ملتی هستند که از یک تاریخ کم نظیر بین ملل دنیا برخوردار است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه‌های ملی و کشوری، که شامگاه گذشته، ۱۵ بهمن در محل تالار مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن عید مبعث گفت: جامعه ورزشی بخشی از هویت ملی را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان فقط در سکوی قهرمانی رشته خود قرار نمی‌گیرند بلکه پرچمداران کشور و نمایندگان ملتی هستند که از یک تاریخ کم نظیر بین ملل دنیا برخوردار است.

استاندار کردستان  با عنوان اینکه افتخارات ورزشی و قهرمانان ملی بخشی از هویت ایرانی اسلامی ما هستند، بیان کرد: این قشر نمایندگان مردمی هستند که برای خارج شدن از جبر استکبار و حفظ هویت خود بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره هویت، انسجام ملی و تمامیت ارضی ما را هدف قرار داده‌اند، ادامه داد: در ادوار گذشته برخی جریانات مزدور و وابسته سعی کرده‌اند که برای تیم‌های ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی مشکلات و مضیقه‌هایی ایجاد کنند اما جامعه ورزشی با اقتدار و اعتماد به‌نفس همواره در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین بوده‌اند.

زارعی‌کوشا، کردستان را سرشار از استعداد و خودباوری دانست و بر لزوم حمایت دیگر مجموعه‌های استان از حوزه ورزش تأکید کرد و گفت: امیدوارم با همراهی مجموعه هیئت‌های ورزشی و با حمایت و انسجام و برادری دیگر مجموعه‌ها زمینه درخشش و شکوفایی ورزشکاران در همه عرصه‌ها فراهم شود.

وی به بازی روز گذشته ایران برابر ژاپن گریزی زد و ضمن تبریک این پیروزی به مردم، گفت: دیروز ملی‌پوشان حماسه‌ای دیگر خلق کردند و یک برد دلچسب به نام ایران ثبت شد و همه مردم از هر عقیده و دیدگاهی را شاد کردند.

انتهای پیام
captcha