دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با خانواده شهدا در کرمان + عکس
کد خبر: 4198104
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با خانواده شهدا در کرمان + عکس

به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در کرمان با خانواده شهیدان نخعی، حسین‌پور و مؤمنی دیدار کردند.

دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در کرمان با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت چهل‌وپنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، سردار سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و سردار فرشید، فرمانده فراجا استان پیش از ظهر امروز، ۱۶ بهمن‌ماه با خانواده شهیدان نخعی، حسین‌پور و مؤمنی دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

شهید سرتیپ دوم پاسدار، حمید مؤمنی تیکدری، متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۳۸ در روستای تیکدر از توابع بخش چترود بود. با شروع جنگ تحمیلی به مدت ۱۸ ماه در جبهه حضور یافت و پس از اتمام خدمت سربازی به دلیل علاقه خدمت به مردم به عنوان پاسدار وارد کمیته انقلاب اسلامی شد و به عنوان معاون گردان رزمی لشکر ۴۱ ثارالله و در نخستین مرحله عملیات کربلای پنج در دی‌ماه سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید بزرگوار دارای دو فرزند پسر است.

سرباز شهید علی نخعی، متولد سال ۱۳۴۰ و فرزند دوم خانواده بود که در دی‌ماه ۱۳۵۹ و در نخستین ماه‌ها پس از شروع جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار در فروردین‌ماه ۱۳۶۱ و در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی شوش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مادر این شهید بزرگوار در سال ۱۳۷۶ به فرزند شهیدش پیوست و پدر شهید در قید حیات است.

شهید بسیجی علیرضا حسین‌پور، متولد دی‌ماه ۱۳۵۱ بود و پس از شروع جنگ تحمیلی در حالی که سن کمی داشت برای دفاع از میهن به جبهه رفته و در دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در حالی که تنها ۱۴ سال داشت در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید نوجوان پس از گذشت سالها هنوز بازنگشته است. پدر این شهید جاویدالاثر نتوانست غم فراق را تحمل کند اما مادر شهید در قید حیات و چشم انتظار پیکر مطهر فرزند است.

انتهای پیام
captcha