جهاد تبیین برای نخبگان جایگاه ویژه‌ای دارد
کد خبر: 4198836
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
مشاور رئیس‌جمهور:

جهاد تبیین برای نخبگان جایگاه ویژه‌ای دارد

مشاور رئیس‌جمهور گفت: جهاد تبیین و بیان خدمات دولت برای نخبگان به ویژه روحانیت جایگاه ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابولقاسم دولابی‌ مشاور رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابولقاسم دولابی‌ مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دومین رویداد «روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم» که در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، با اشاره به برگزاری این رویداد در راستای عمل به جهاد تبیین، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر تلاش در جهت انجام صحیح جهاد تبیین تاکید کرده‌اند.

این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: در دستورالعمل مرکز ارتباطات دولت و روحانیت که حدود ۲۰ ماموریت در آن ذکر شده، جهاد تبیین و بیان خدمات دولت برای نخبگان به ویژه روحانیت جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی روایت پیشرفت برای اولین بار در قم، بیان کرد: این نمایشگاه مورد استقبال علما قرار گرفت و حدود ۴۰۰۰ نفر از طلاب و نخبگان از آن بازدید کردند.

حاج‌ابولقاسم دولابی‌ ضمن تشکر از زحماتی که برای برگزاری این نمایشگاه کشیده شده، تصریح کرد: اکنون توانسته‌ایم با استقبال و همراهی و حمایت، این نمایشگاه را در مشهد برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha