انقلاب اسلامی چهره کفر و طاغوت را نمایان کرد
کد خبر: 4198871
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

انقلاب اسلامی چهره کفر و طاغوت را نمایان کرد

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی چهره کفر و طاغوت را نمایان کرد، گفت: امروز همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم.

امام جمعه  موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، امام جمعه موقت همدان امروز 20 بهمن‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی برای مردم این انقلاب را نعمتی بزرگ برای مردم برشمرد و اظهار کرد: در دوران طاغوت  مستشاران آمریکایی در مراکز مهم کشور به نفع خود برای مردم تصمیم‌گیری می‌کردند و ما عملا زیر دست آنها بودیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به ایران بازگرداند و مردم سالاری دینی در این کشور حاکم شد و مردم تصمیم‌گیرنده امور کشور شدند، گفت: مردم با حضور در صحنه دفاع از انقلاب در مقاطع مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا به امروز مقابل استکبار ایستادند و این ایستادگی به برکت خون شهدا هنوز هم ادامه دارد.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی چهره کفر و طاغوت را نمایان کرد، افزود: امروز همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه در کشور و همه نقاط استان همدان، تاکید کرد: امروز مسئولان نیز باید در راستای رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کرده و کم‌کاری‌ها جبران شود چرا که مطالبه گری حق مردم است.

موسوی اصفهانی در بخش دیگری از سخنانش با تأکيد بر اینکه آمریکا یک رژیم باطل است که از رژیم صهیونیستی دفاع و اقدامات ددمنشانه این رژیم در برابر ملت مظلوم فلسطین را در مجامع بین المللسی وتو می‌کند،  افزود: رژیم صهیونیستی در مدت سه ماه ۳۰ هزار مسلمان بی‌گناه را شهید کرد و آمریکا همچنان از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه خرید اجناسی که تولید آن توسط رژیم صهیونیستی است باید  قطع شود و لازمه این کار داشتن فهرست دقیقی از تولیدت این رژیم است اما مسوولان تاکنون لیست این تولیدات را ارائه نکردند، افزود: همچنین باید افرادی که این اجناس را وارد و عرضه می کنند نیز شناسایی شوند.

خطیب جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به انتخابات 11 اسفند ماه به عنوان یک عرصه سرنوشت ساز در کشور،  تصریح کرد: دشمنان در حال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند و می خواهند بدانند فتنه ها، تبلیغات سوء و ترویج بی حجابی اثری در کاهش مشارکت دارد یا نه پس ضرورت دارد در ادامه راه امام و شهدا حضور گسترده در انتخابات داشته و رای بدهیم.

وی با بیان اینکه مردم به منظور انتخاب افراد اصلح و تشکیل مجلس قوی قبل از رای دادن شرایط و برنامه نامزدها را بررسی کنند و رعایت تقوا توسط داوطلبان، طرفداران آنها و ستادهای انتخاباتی یک ضرورت است افزود: نباید با بی‌تقوایی، تهمت زدن، غیبت کردن، تخریب رقبا، توهین، پاره کردن عکس، چسباندن عکس بر روی عکس رقبا برای کسب رأی تلاش کرد که این کارها به دور از اخلاق اسلامی است بلکه داوطلبان مجلس باید به ارائه برنامه ها و معرفی خود بپردازند.

خطیب جمعه همدان اضافه کرد: برخی افراد در پای صندوق رأی می‌پرسند به چه کسی رای دهیم که این صحیح نیست افراد منتخب قرار است چهار سال سرنوشت کشور را دست بگیرند نیاز است که قبل از حضور در پای صنوق رای فرد اصلح را شناسایی و انتخاب کنیم.

انتهای پیام
captcha