حضور حداکثری در انتخابات «نه» بزرگ ملت ایران به استکباری جهانی است
کد خبر: 4198878
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
امام جمعه ایلام:

حضور حداکثری در انتخابات «نه» بزرگ ملت ایران به استکباری جهانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار با بیان اینکه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و با عوامل نفوذی، هر جا توانستند به روند انقلاب ضربه زدند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات «نه» بزرگ ملت ایران به استکباری جهانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محل مصلی بزرگ شهر ایلام اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)، بزرگ‌مردی بود که دنیا را در عصر حاضر به حرکت درآورد و مسیر تاریخ را تغییر داد، خدا را برای نعمت بزرگ انقلاب اسلامی سپاسگزار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که با این عظمت در سطح دنیا بعد از ۴۵ سال از آغاز آن، مسیر خود را در پیش گرفته و در داخل و خارج کشور نورافشانی می‌کند و آثار آن‌را در کشورها و قاره‌های مختلف می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خواص را به‌عنوان شتاب‌دهنده این حرکت معرفی کردند، گفت: خواص با شناخت، تشخیص و فکر عمل می‌کنند و تابع جَو نیستند و این خواص در اقشار مختلف جامعه وجود دارند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خواص نقش مهمی در مهندسی افکار جامعه برعهده دارند، تصریح کرد: خواص مسئولیت سنگین‌تری در جامعه نسبت به دیگران دارند و از جمله وظایف آنان برای پیش برندگی انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است.

وی با بیان اینکه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های شکننده، توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و با عوامل نفوذی، هر جا توانستند به روند انقلاب ضربه زدند، گفت: امروز ایران اسلامی، جزو معدود کشورهای دنیاست که چنین پیشرفت‌های علمی دارد و در استقلال و نقش مردم سرنوشت مردم، تنها کشور مستقل و آزاد و مردم‌سالار دنیاست.

کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس بزرگترین خطر و تهدید برای حال و آینده جهان است، افزود: سران برخی کشورهای اسلامی جرئت قطع ارتباط با این رژیم منحوس را ندارند و باید پرسید که چگونه در رأس یک جامعه اسلامی قرار دارند، اما به ابزاری برای این رژیم جنایتکار تبدیل شده‌اند.

امام جمعه ایلام در ادامه با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه قدرت‌نمایی وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی در شناسایی عناصر جاسوس رژیم اشغالگر قدس در ۲۸ کشور قاره آسیا، اروپا و آفریقا را تبیین کنند، گفت: این نشان توانمندی اطلاعات جمهوری اسلامی است و این توانمندی را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک گفته که ضربه سنگینی بر رژیم اشغالگر قدس وارد شد که تا مدت‌ها برای این رژیم دردناک خواهد بود.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه روز تعیین‌کننده و سرنوشت‌سازی برای مردم ایران اسلامی است، افزود: دوست و دشمن به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران چشم دوخته است که امروز با تدبیر انجام شده، قدرت انتخاب بالا برای سلایق مختلف سیاسی فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه دشمن پس از راهبرد تحریم فلج‌کننده به دنبال فروپاشی نظام اسلامی از درون بوده و هزینه‌های سنگینی انجام داده که مردم را دلسرد کند، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند که مردم در سرنوشت سیاسی خود مشارکت نداشته باشند و ۱۱ اسفندماه شاخصی برای ولایتمداری مردم، پایندی و دفاع از آرمان‌های شهدا و ادامه خط رهبری است که ملت ایران، با حضور گسترده خود در ۱۱ اسفند، یک «نه» بزرگ به استکبار جهانی خواهند گفت.

کریمی‌تبار با اشاره به برخی مشکلات مردم استان ایلام در تردد به سایر استان‌های کشور و کمبود امکانات حمل و نقل از جمله اتوبوس تصریح کرد: هواپیما مشکل داریم، اتوبوس که ابتدایی‌ترین وسیله رفت و آمد است نیز مشکل داریم و تاکنون مسئولان استانی نتوانسته‌اند این مشکل را برطرف کنند. دانشجو برای رفتن به دانشگاه و بیمار برای مراجعه به بیمارستان و سایر مردم برای کار اداری و سایر امورات مجبورند که به مرکز تردد داشته باشند. با این کمبودها با هزینه سنگین مواجه می‌شوند. کار درستی نیست و مسئولان هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند.

امام جمعه ایلام گفت: مشکل تردد جز ضعف مدیریت، توجیه دیگری ندارد و تاکنون مسئولان استانی نتوانسته‌اند این مشکلات را برطرف کنند و برای حل این مشکل، لازم است که اقدامات مناسبی انجام و در زمینه حمل و نقل هوایی کار اساسی صورت گیرد که مردم به آسانی بتوانند برای رفت و آمد به سایر نقاط به‌ویژه مرکز کشور تردد داشته باشند.

انتهای پیام
captcha