پایایی انقلاب، نیازمند همراهی مردم است
کد خبر: 4198897
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
رئیس مرکز اسلامی گلستان:

پایایی انقلاب، نیازمند همراهی مردم است

حجت‌الاسلام دیلم احیای سنت نبوی و همراهی مردم با انقلاب را از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب و در صحنه‌های مختلف مردم همواره پای نظام بودند و امروز همراهی مردم را برای قوام و پایایی انقلاب نیاز داریم.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستان، 20 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با محوریت «انقلاب اسلامی، قرآن کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و گذشت» در شهرستان مراوه تپه برگزار شد، گفت: همه ادیان الهی بدهکار انقلاب هستند، لذا اگر امت‌های مسلمان از همان سال اول به ندای امام راحل(ره) گوش می‌دادند امروز دیگر شاهد کشتار بی‌شمار مردم و کودکان در غزه نبودیم.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه تحریم و تحریف حربه امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر چهره خاندان پهلوی در فضای مجازی هستند، لذا باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

دیلم با تأکید بر اینکه روحانیون افسران جهاد تبیین هستند، ادامه داد: تهاجم و مقابله جبهه باطل با جبهه حق موضوع همیشگی بشریت بوده و امروز برای دفع تجاوز و فتنه‌انگیزی دشمن، مسئولیت روحانیت در جبهه جهاد تبیین سنگین‌تر بوده و باید بیش از پیش به دفاع از اسلام و انقلاب بپردازند.

وی با اشاره به اینکه آرمان و ماهیتی که امام راحل(ره) برای اعتلای اسلام و احیای قرآن داشت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: استکبار از تفکر اسلامی انقلاب که سازنده افرادی چون حماس اهل سنت، حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت و... بوده در هراس است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان احیای سنت نبوی و همراهی مردم با انقلاب را از دیگر دلایل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در طول تاریخ انقلاب و در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی، تظاهرات‌ها و مناسبت‌های مختلف مردم همواره پای نظام بودند و امروز همراهی و هم‌پایی مردم را برای قوام و دوام انقلاب نیاز داریم.

دیلم  با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات گفت: در استان گلستان از همه اقوام و مذاهب نامزدها و کاندیداهای مختلفی داریم و امیدواریم حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha