برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در 115 نقطه خراسان‌شمالی
کد خبر: 4198930
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در 115 نقطه خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به برنامه‌های یوم‌الله ۲۲ بهمن در این استان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در 115 نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در 50 نقطه خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: شروع راهپیمایی 22 بهمن فردا یکشنبه رأس ساعت 10صبح در بجنورد و تمام شهرستان‌ها همزمان با کل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بیش از 115 نقطه شهری و روستایی در سطح استان اعم از روستاها، مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها، مناطق عشایری و مراکز شهرستان‌ها طبق سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در مرکز استان تجمع بزرگ مردم در یوم‌الله 22 بهمن ساعت 10 صبح در میدان شهید خواهد بود و بعد از آن حرکت به سمت میدان حضرت قائم و بلوار مصلا و در پایان هم از سخنان «سیدمحمد حسینی»، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بهره خواهیم برد.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با حضور مردم باشکوه‌تر و باصلابت‌تر از گذشته برگزار می‌شود و به مثابه تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: حضور فراگیر مردم ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه جشن پیروزی انقلاب به پیروی از رهبر عظیم الشان و به دنبال تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است.

انتهای پیام
captcha