تقدیر تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1402
کد خبر: 4199217
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

تقدیر تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1402

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1402تشکر کرد.

تقدیر تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1402به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در این بیانیه آمده است

بـسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی۲۲ بهمن ، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

مردم انقلابی و ولایتمدار خراسان جنوبی درچهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با لبیک مجدد به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام و همدلی خویش را به ‌نمایش گذاشتند.

و با تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام، دل‌های دلدادگان انقلاب اسلامی را مالامال از سرور و شعف ساخته و به دشمنان و بدخواهان نظام به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی که منفور این ملت عظیم هستند، پاسخی محکم دادند.

ستاد دهه فـجرانقلاب اسلامی خراسان جنوبی ضمن حمد وثنای خدای منان بر این توفیق بزرگ مراتب تقدیر و تکریم خود را به محضر عموم مردم شهید پرور، همیشه در صحنه و انقلابی استان تقدیم می‌دارد.

انتهای پیام
captcha