دهه فجر پایان تحقیر و مظهر شکوه ایران اسلامی است
کد خبر: 4199221
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
فرمانده سپاه سردشت:

دهه فجر پایان تحقیر و مظهر شکوه ایران اسلامی است

سرهنگ صمد محمدعلیزاده گفت: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی‌عزتی‌ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

سرهنگ صمد محمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امروز ۲۲ بهمن، شهرستان مرزی سردشت در یوم‌الله راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اراده پولادین مردمی که آمده بودند تا ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی خودشان را جشن بگیرند.

سرهنگ صمد محمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت در این مراسم گفت: جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند، سردشت را شیمیایی کردند، انواع تحریم‌ها و هجمه‌ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند، انواع فتنه‌ها را به راه انداختند اما مردم با بصیر، شجاع، آگاه و همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته و یک‌دل و یک‌صدا و با بذل جان در مقابل دشمنان ایستاده و از انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چرا باید در این مسیر باقی ماند و هر سال پیروزی خود را جشن بگیریم، افزود: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی‌عزتی‌ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه سردشت تاکید کرد: دشمن دوباره به فکر آن است ملت ایران را به زیر سلطه خود ببرد اما مردم پیام امامین و شهدای معظم انقلاب را دریافت کرده‌اند و همچنان در مقابل توطئه‌های شوم آنان با بصیرت و هوشیاری ایستادگی و مقابله می‌کند.

این راهپیمایی باشکوه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

 

انتهای پیام
captcha