بعد از انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیدیم
کد خبر: 4199227
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

بعد از انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیدیم

خشایار صنعتی گفت: بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید توانستیم در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی دست پیدا کنیم.

خشایار صنعتی، فرماندار بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خشایار صنعتی، فرماندار بوکان، امروز 22 بهمن، در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید، توانستیم در بسیاری از علوم، فنون و صنایع به خودکفایی دست پیدا کنیم.

وی انقلاب اسلامی را بزرگترین عطیه الهی برای ملت بزرگ کشورمان برشمرد و گفت: در زمانی که رژیم طاغوت در کشورمان سیطره داشت، برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بودیم.

فرماندار بوکان ضمن ابراز خشنودی از اینکه امروز به استقلال همه‌جانبه دست پیدا کرده‌ایم، به طوری که می‌توانیم یک به یک پله‌های ترقی را بپیماییم، خاطرنشان کرد: بنابراین لازم و ضروری است برای حفظ و تقویت نظام اسلامی بیش از پیش بکوشیم.

وی شهید قاسم سلیمانی را بهترین الگو برای ملت بزرگ ایران اسلامی در همه عرصه‌ها برشمرد و گفت: باید از ایثار، شجاعت و فداکاری ایشان الگوبرداری کرده و تلاش کنیم راه شهدای وارسته به ویژه شهدای شاخصی همچون سردار سلیمانی را ادامه دهیم.

صنعتی اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم نیز با صراحت در آیاتی فرموده‌اند که سرنوشت هر قومی را در دست‌های آن قوم نهاده است، پس باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برای صیانت از این انقلاب باشکوه گام برداریم.

انتهای پیام
captcha