انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بی‌نظیر تاریخ است
کد خبر: 4199244
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بی‌نظیر تاریخ است

حجت‌الاسلام منصور امامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه یکی از رخدادهای بی‌نظیر تاریخ بشریت به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز 22 بهمن در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم  میاندوآب، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید به طوری که با مروری در تاریخ بشریت متوجه می‌شویم به معنای واقعی کلمه بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: بدون این که مردم اسلحه‌ای به دست بگیرند، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بنابراین محققین و تحلیلگران غربی آن را معجزه ایمان می‌دانند، دنیایی که به جسد بی‌روح تبدیل شده بود انقلاب اسلامی آن را حرکت داد و جانی دوباره به آن بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از این انقلاب به عنوان معجزه یاد می‌کنند که حاصل اتحاد قلوب مردم ایران است، به طوری که  قوی‌ترین سرویس‌های سیاسی و اطلاعاتی غربی هم از پیش‌بینی آن عاجز بودند، صد روز قبل از وقوع انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها در گزارشی اعلام کردند؛ با این روش شاه حداقل ده سال دیگر می‌تواند به حکومت خود ادامه دهد.

حجت‌‌الاسلام امامی با بیان اینکه به معنای واقعی کلمه دست خدا با مردم بود به همین دلیل انقلاب به پیروزی رسید و این انقلاب در طول تاریخ ایران زمین نظیری ندارد، خاطرنشان کرد: در تاریخ سه هزار ساله ایران مردم هیچ گونه جایگاهی نداشتند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به مردم و قدرت مردم اعتماد کرد و خود را به رای گذاشت و در دنیا نظیر ندارد که انقلابی بعد از پیروزی خود را به رفراندوم بگذارد پس اکنون با تبعیت از ولایت فقیه باید انقلاب را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: رهبران انقلاب اسلامی عالم‌ترین رهبران تاریخ ایران هستند و در تاریخ با سوادتر از امامین انقلاب وجود ندارد، مردم امروز به معنای واقعی سربلند هستند چرا که به استعمار 500 ساله دنیا پایان دادند و اگر تنها دستاورد انقلاب اسلامی را به زیر کشیدن شوروی و آمریکا بدانیم کافی است.

انتهای پیام
captcha