امام خمینی(ره) به پشتوانه ملت حکومت اسلامی تأسیس کرد
کد خبر: 4199273
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
امام جمعه نقده:

امام خمینی(ره) به پشتوانه ملت حکومت اسلامی تأسیس کرد

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه ملت بزرگ کشورمان توانست حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری و آموزه‌‌های دینی را تأسیس کند و در مقابل استعمارگران دنیا بایستد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام‌جمعه نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام‌ جمعه نقده، امروز، 22 بهمن‌ماه در خاتمه راهپیمایی بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه ملت بزرگ کشورمان توانست حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری و آموزه‌‌های دینی را تأسیس کند و در مقابل استعمارگران دنیا بایستد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در عصری سر برافراشت که غربی‌ها بر این باور بودند که دین افیون ملت‌هاست و مرده  است؛ در چنین برهه زمانی بود که انقلاب با تکیه بر آموزه‌های وحیانی اسلام به مردم عزت و عظمت بخشید.

فصیح‌نیا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در سال 1357 توانست دین را احیا کند، گفت: قبل از انقلاب رؤسای کشورهای دیگر بدون اجازه شاه وارد کشور می‌شدند و در کشورمان جلسه، شور و مشورت برگزار می‌کردند، اما شاه کشور ما حق نداشت در بین آنها حضور پیدا کند.

امام جمعه نقده با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ایران به جان استعمارگران جهان لرزه انداخته است، افزود: دشمنان این مرز و بوم شبانه‌روزی به این موضوع می‌اندیشند که چطوری انقلاب اسلامی را مهار کنند.

وی تبعیت از ولایت فقیه و الگو قرار دادن شهدایی بزرگ همچون شهید قاسم سلیمانی را خط مشی ملت بزرگ کشورمان دانست و گفت: ملت ایران از این خط مستقیم هرگز خارج نخواهند شد تا اینکه در نهایت انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

انتهای پیام
captcha