انقلاب اسلامی ریشه در بعثت و غدیر دارد
کد خبر: 4199281
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

انقلاب اسلامی ریشه در بعثت و غدیر دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه‌دار خواند و گفت: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد.

نشست سیاسی سپاه احمدبن موسی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر امروز، 22 بهمن در جمع بانوان و بسیجیان پایگاه شهدای توحید حوزه حضرت زینب(س) شیراز به هویت، فرهنگ، اصالت و ریشه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان و منافقان داخلی و خارجی نظام، انقلاب اسلامی وارد چهل و پنجمین سال پیروزی خود شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه‌دار خواند و گفت: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد. یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخی واقعه مهم غدیر است که در این واقعه دین مبین اسلام ابلاغ و حجت بر همگان آشکار شد.

وی اظهار کرد: پس از واقعه غدیر نفوذ شیاطین در دل مردم و تبلیغات دشمنان دین خدا باعث شد تا تفرقه‌ای ایجاد شود و افرادی که با بصیرت نسبی دین را انتخاب کرده بودند، امام معصوم زمانشان را تنها بگذارند و خانه‌نشین کنند.

خواجه امیری با بیان اینکه دشمنان داخلی و منافقان کوردل نظام اسلامی عقبه همان دشمنان دین اسلام در زمان معاویه هستند، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تبلیغات سوء سعی دارند مردم را از انقلاب و نظام اسلامی که به وسیله مردم ایجاد شده است، جدا کنند و اسلام را به انزوا بکشانند، اما از این غافل هستند که این انقلاب و نظام اسلامی ریشه در غدیر، بعثت و عاشورای حسینی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز تصریح کرد: البته در زمان امیرالمومنین(ع) مردم امام معصوم را تنها گذاشتند چرا که فریب مال و منال و تبلیغات معاویه و همدستان آن‌ها را خوردند، اگر چه افراد با بصیرتی و با نفوذی در بین افراد بودند اما مغلوب اموال، تبلیغات و پروپاگاندای معاویه و حاکم جور وقت شدند.

وی در پایان افزود: دشمن با پرو پاگاندای سیاسی حوزه اقتصاد راهدف قرار داده است و سعی دارد تا با ورود به اقتصاد و ضعف در مدیریت اقتصادی مردم را به نظام و رهبری بدبین کند لذا سعی می‌کند تا با حربه‌های مختلف از جمله ناامنی در سطح کشور و با تبلیغات گسترده دروغین مردم را از ورود به پای صندوق‌های رای که می‌تواند نظام را بیمه کند، باز دارد و این نظام را ناکارآمد جلو دهد و با اجیر کردن افراد خود فروخته و با ایجاد ناامنی و یأس در جامعه به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام
captcha