تقدیر از حضور باشکوه مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌
کد خبر: 4199396
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

تقدیر از حضور باشکوه مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از مردم انقلابی و غیور استان برای حضور حماسی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از مردم انقلابی و غیور استان برای حضور حماسی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم»

مردم ولایتمدار، انقلابی و حماسه‌ساز کهگیلویه‌وبویراحمد همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان‌المعظم که محفوف به رحمت و رضوان الهی است، جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

حضور گسترده آحاد مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گام‌هایی استوار در سراسر استان و در تمامی شهرها و اغلب روستاها، صحنه‌های شوق‌انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد و نشان داد این ملت، مصمم و با صلابت تا نیل به اهداف متعالی امام خود و رسیدن به آرمان‌های والا و افق‌های روشن انقلاب، در دامنه‌ها متوقف نشده و در صدد فتح قله‌های عزت و شرافت و اقتدار و زمینه‌ساز ظهور نور حق و طلوع فجر ولایت موعود است.

بی‌تردید به‌خاطر داشتن چنین مردمی وفادار، قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند، پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرارداده و شاکر این نعمت‌ بزرگ هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی مردم فهیم استان در خلق حماسه عظیم، باشکوه و ماندگار ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ بوده که با حضور حماسی و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام
captcha