وجود بیش از 17 هزار رأی اولی‌ در همدان
کد خبر: 4199536
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

وجود بیش از 17 هزار رأی اولی‌ در همدان

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان از وجود بیش از ۱۷ هزار رأی اولی در این استان خبر داد و گفت: این افراد با‌ شرکت در انتخابات می‌توانند در سرنوشت جامعه سهیم باشند.

رأی اولی‌‌هامجتبی قمری، معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، شور و‌ اشتیاق دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی 22 بهمن را زمینه‌ساز حضور پرشور بیش از 17 هزار رأی اولی در روز 11 اسفندماه سال جاری در پای صندوق‌های رأی دانست و گفت: در ایام دهه‌ فجر امسال برنامه‌های متنوعی از جمله محافل قرآنی، کلاس‌های جهاد تبیین و اردو‌های نوجوان پیشران انقلاب اسلامی، مختص شورا‌های دانش‌آموزی مدارس تدارک دیده شده بود.

وی افزود: بیش از 17 هزار دانش‌آموز رأی اولی در روز 11 اسفندماه همگام با مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اثبات خواهند کرد.

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در مورد نقش‌آفرینی رأی اولی‌ها در انتخابات گفت: رأی اولی‌ها با‌ موج‌آفرینی خود، همانند قیام 30 مهر ۱۳۵۷، بار دیگر دِین خود‌ را به انقلاب اسلامی ادا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رأی‌ اولی‌ها همراه با مردم ایران می‌توانند با انتخاب اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند و در سرنوشت جامعه خود سهیم باشند. دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات، بار‌ دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را در بلند‌ترین قله‌ جهان به اهتزاز در می‎آورند و نقشه‌ شوم دشمنان‌ را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام
captcha