ملت ایران در سال ۵۷ سرنوشت خود را به دست گرفتند
کد خبر: 4199537
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
امام جمعه چایپاره:

ملت ایران در سال ۵۷ سرنوشت خود را به دست گرفتند

حجت‌الاسلام رسول جمشیدی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ با خروش انقلابی سرنوشت خود را به دست گرفتند.

حجت‌الاسلام رسول جمشیدی، امام جمعه چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام رسول جمشیدی، امام جمعه چایپاره، شب گذشته در 23 بهمن در جشن اعیاد شعبانیه که در این شهرستان برگزار شد، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم با آیات نورانی فرموده است که سرنوشت هر قومی را در دست‌های آن قوم نهاده است.

وی ادامه داد: بنا براین کلام صریح خداوند متعال تصمیم‌گیری برای آینده، راه و شیوه زندگیِ هر فرد با خود اوست؛ به طوری که همین آموزه وحیانی ملّت بزرگ ایران را در سال 1357 به سوی خروش انقلابی کشاند تا خود به اختیار راه صحیح را انتخاب کرده و قدم در راهی بگذراند که آینده‌ای درخشان را برای کشور و ملت رقم می‌زند و در این راه به معنای واقعی جهاد کردند.

امام جمعه چایپاره با بیان اینکه خداوند متعال به طور قطع پشتیبان کسانی است که برای او برخیزند، عدل الهی را اقامه کنند و در راه او به جهاد پردازند، ادامه داد: بنابراین مهم‌ترین وظیفه ما در برهه کنونی این است که راه نسل انقلاب را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه در تاریخ  انقلاب اسلامی تجربیات، آموزه‌ها و مفاهیم زیادی نهفته شده است، اضافه کرد: برای آنها که اهل اندیشه، تحقیق و تامل هستند این مطالب بسیار ارزشمند بوده و تلاش می‌کنند آن را به دیگران انعکاس دهند و تبعیت از ولایت فقیه را در جامعه نهادینه کنند.

وی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با الهام از آموزه‌های اهل بیت(ع) به پیروزی رسیده است، بنابراین شناخت اولیاءالله و امامین انقلاب دو ضرورت اساسی است که لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید در این زمینه گام برداشته شود.

انتهای پیام
captcha