نامزدهای انتخابات مجلس تبیین و امیدافزایی را سرلوحه قرار دهند
کد خبر: 4199566
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

نامزدهای انتخابات مجلس تبیین و امیدافزایی را سرلوحه قرار دهند

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری با توصیه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به جهاد تبیین و امیدافزایی در جامعه، گفت: بر طبق منویات رهبری و نایب امام زمان(عج) از نامزدهای انتخابات انتظار می‌رود که ضمن تبیین و روشنگری به امیدآفرینی بپردازند.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نشست صمیمی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار با نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با حضور اعضای شورای تأمین استان و به‌همت مرکز رسانه انقلاب اسلامی استان امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. 

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این برنامه با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری از معدود استان‌هایی است که یک سال قبل از تاریخ انتخابات برنامه‌ریزی برای برگزاری آن را آغاز کرده است، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان و واحد‌های زیرمجموعه آن به‌صورت فعال و مستمر جلسات را برگزار می‌کنند و فرمانداران، بخشداران و دهیاران کاملاً درگیر کار هستند که تمامی برنامه‌ها و جلسات و اقدامات به‌صورت به‌ لحظه و به‌روز در حال انجام است.

وی ادامه داد: امسال ۶۸۴ نفر از اقشار و گروه‌های مختلف در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند که در تاریخ انتخابات استان بی‌نظیر است و در نهایت، پس از طی مراحل بعدی و احراز صلاحیت، ۱۵۶ برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان تأیید شدند که البته این رقم ممکن است دچار تغییراتی بشود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به آغاز به‌کار ستاد تبلیغات انتخابات در کنار دیگر بخش‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، افزود: در این راستا، امکانات و تجهیزات و فرصت‌هایی که در استان وجود دارد می‌تواند در اختیار نامزدهای انتخابات قرار گیرد که از جمله سالن‌ها و فضاها و امکانات ادارات دولتی از سوی کمیته تبلیغات احصا و شناسایی شده است و با همکاری فرمانداران به‌صورت عادلانه در بین داوطلبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

حسین‌میرزایی با تأکید بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: تشکیل ستاد امنیت انتخابات متشکل از نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی یکی از اقدامات در راستای عمل به این منویات بوده است که این ستاد به‌صورت مستمر فضای استان را رصد می‌کند و آمادگی کامل برای عمل به این چهار راهبرد و برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی در استان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با توصیه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به جهاد تبیین و امیدافزایی در جامعه، توضیح داد: بر طبق منویات رهبری و نایب امام زمان(عج) از نامزدهای انتخابات انتظار می‌رود که ضمن تبیین و روشنگری به امیدآفرینی بپردازند و در برنامه‌های تبلیغاتی خود به جای تخریب رقیبان، به بیان توانمندی‌های یکدیگر بپردازند و شاهد یک انتخابات اخلاق‌مدار باشیم.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات نقش مهمی در سلامت و امنیت انتخابات دارند و انتظار می‌رود در جلسات خود بزرگان و ریش سفیدان مناطق مختلف را توصیه و یاری کنند و امیدواریم با همکاری همگان این رویداد مهم سیاسی بدون مشکل و در کمال صحت و امنیت برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در پایان به بیان برخی قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی ناظر بر وظایف کاندیداها در تبلیغات و سایر مباحث به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

انتهای پیام
captcha