تقویت زیرساخت‌ها برای پذیرش مناسب کاروان‌های راهیان نور
کد خبر: 4199591
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد:

تقویت زیرساخت‌ها برای پذیرش مناسب کاروان‌های راهیان نور

سردار محمدحسین رجبی گفت: زیرساخت‌های موجود برای پذیرش بهتر کاروان‌های راهیان نور تقویت شده و کاستی‌ها برطرف می‌شود.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 24 بهمن‌ماه در آیین تکریم از مقام پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار که در ارومیه برگزار شد، گفت: تعامل سازند‌ه و ارزشمندی برای حل بسیاری از مسائل در استان وجود دارد که این یک فرصت خوب برای استان است.

وی امنیت کنونی کشورمان را مردمی و پایدار توصیف کرد و ادامه داد: نه‌تنها شاخصه‌های امنیت پایدار در استان وجود دارد، بلکه احساس امنیت نیز به معنای واقعی کلمه وجود دارد که این مهم به برکت خون پاک شهیدان و عنایت ذات اقدس الهی حاصل شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و سازمان‌ها برای برقراری امنیت تلاش می‌کند، گفت: در عرصه فرهنگی نیز اقدامات ارزشمندی انجام می‌گیرد که با کمک و مساعدت استاندار و نمایند ولی فقیه در آذربایجان غربی در جریان است.

وی از فراهم کردن مقدمات موردنیاز برای برپایی کنگره ملی شهدای آذربایجان غربی در طی دو سال آینده خبر داد و اضافه کرد: اجلاسیه‌ها، یادواره‌های شهدا و اقدامات فرهنگی گسترده‌ای نیز تا موعد مقرر برپا خواهند شد.

رجبی به فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز برای اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در گذشته اقدامات زیادی در این زمینه براساس بضاعت و توانایی موجود صورت گرفته است، ولی در تراز این مجاهدت و ایثاری که شکل گرفته است، نبوده و شرایط فعلی قابل قبول نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: یک اردوگاه مرکزی در پادگان امام سجاد(ع) مهاباد با عنوان میعادگاه سردار شهید محمود کاوه ایجاد می‌شود که استاندار مساعدت مالی در این زمینه کرده است.

وی اظهار کرد: اقدامات وسیعی در حوزه جهاد تبیین شکل گرفته است، رده‌های مستقر نیروی زمینی و ... در این زمینه به صورت جدی تلاش می‌کنند به طوری که آذربایجان غربی در عرصه جهاد تبیین یکی از استان‌های برتر به شمار می‌رود.

رجبی به برپایی همایش پرچمداران دین و اندیشه در مهاباد و بوکان با حضور ده‌ها هزار نفری مردم اشاره و بیان کرد: این رویداد فرهنگی و ارزشمند با همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) برپا شد که بازتاب بسیار خوبی هم داشت و اساتید دانشگاهی مهاباد به خاطر این حرکت مهم قدردانی کردند و آن را بسیار تاثیرگذار برشمردند.

وی گفت: رویداد مشابه دیگری در مرکز استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha