اصحاب رسانه با تبیین مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
کد خبر: 4199675
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

اصحاب رسانه با تبیین مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: اصحاب رسانه با سعه صدر، تبیین و تحلیل منصفانه و اندیشیدن به قدرت و اقتدار ملت ایران، مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کنند و امیدآفرین باشند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 24 بهمن‌ماه در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین اظهار کرد: اصحاب رسانه با سعه صدر، تبیین و تحلیل منصفانه و اندیشیدن به قدرت و اقتدار ملت ایران، مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کنند و امیدآفرین باشند.

وی افزود: چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما روز به روز به عظمت و قدرت انقلاب اسلامی افزون شده و در جا نزدیم و در عین حال قدرت‌های معادله‌ساز جهانی را وادار به عقب‌نشینی کردیم و ملت‌ها نیز بیدار شدند.

آیت‌الله فلاحتی حضور پرشور مردم در یوم‌الله 22 بهمن را قابل تحسین دانست و بیان کرد: حضور مردم در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب افزایش اقتدار جامعه خواهد شد و مردم با این حضور، پاسخ قاطعی به دشمنان داخلی و خارجی دادند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، ریزش داشته‌ایم اما رویش‌های کشور به ویژه در عرصه جوانان و نوجوانان چندین برابر بوده است که برای دشمن قابل تحمل نیست، گفت: دشمن همواره به‌دنبال القای یأس و ناامیدی است اما ایرانیان ثابت کردند که قادر هستند به قله‌های موفقیت و پیشرفت برسند و شعار «ما می‌‌توانیم» را در عمل نشان دادند اما کارِ دشمن، نگفتن و کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردها و موفقیت‌های نظام اسلامی است و هیچگاه رشد، سعادت و ارتقای ملت را ندیده و تحمل دیدن آن را ندارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی مایه امید شدند، بیان کرد: امروز رتبه اول در عرصه گازرسانی و بسط خدمات این حوزه متعلق به ایران است اما کسی خبر ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تحریم‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن علیه ایران تصریح کرد: این تحریم‌ها اگر به هر کدام از کشورهای اروپایی تحمیل می‌شد، دوام نمی‌آوردند اما جمهوری اسلامی با وجود فشارها و تحریم‌های دشمنان، در عرصه‌های مختلف به رشد و پیشرفت رسید و امروز در صنعت هوا فضا نیز حرف برای گفتن دارد که نشان می‌دهد ایران قوی شده است البته وجود فساد و مفسدان را انکار نمی‌کنیم اما اصل اساسی که موجب عزت جامعه اسلامی شده و خدماتی که ارائه شده را نباید فراموش کنیم و نادیده بگیریم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در راه حراست از آرمان‌ها و حفاظت از عقیده الهی باید جهاد شود، گفت: جهاد فقط اسلحه در دست گرفتن نیست بلکه گفتن حقایق مربوط به اسلام و امت اسلامی یک نوع جهاد است.

امام جمعه رشت حضور مقتدرانه در آبراه‌های جهانی و باب‌المندب در سایه ولایت‌فقیه را گوشه‌ای از موفقیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: دشمن درصدد است تا ما را از داشته‌هایمان دور نگه دارد در حالی‌که جمهوری اسلامی قوی شده است البته هنوز تا رسیدن به قله فاصله داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه داشتن صنعت و تکنولوژی به تنهایی مایه ثبات و قوام ملت‌ها نیست بلکه قدرت ایستادگی ملت پای آرمان‌ها از مؤلفه‌های قدرت است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز رهبر مستضعفان جهان هستند و همیشه عیوب و مشکلات کشور را با ادبیات درست بیان کرده و در کنار مشکلات، از خدمات هم سخن می‌گویند چون می‌دانند ملت نیازمند امید و بخش‌های امید‌آفرین بوده و این امید است که نشاط می‌آورد و اگر امید و نشاط نباشد انسان نمی‌تواند کار و تلاش کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمنان از هر ابزار و وسیله‌ای برای سیاه‌نمایی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: تغییر ذائقه ملت نیز از اهداف و برنامه‌های دشمن است زیرا با تغییر ذائقه می‌توانند ملت‌ها را تغییر دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان ایرانی بیان کرد: قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی و نظارت بر سامانه‌ها و طرح‌ها و اعتبارات از وظایف نماینده مجلس است نه دخالت در انتصابات؛ نماینده می‌تواند به مسئولان ارشد استان مشاوره بدهد اما در انتصابات و عزل و نصب‌ها حق دخالت ندارد.

وی با اشاره به مشکلات استان در حوزه پسماند گفت: از همان روزهای نخست، مشکلات پسماند استان را بیان کرده و خواستار رفع مشکلات این بخش شدم و همچنان پیگیر هستم.

انتهای پیام
captcha