سپاه به یک الگوی بی‌بدیل تبدیل شده است
کد خبر: 4199750
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع):

سپاه به یک الگوی بی‌بدیل تبدیل شده است

علی‌اکبر پورجمشیدیان گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک الگوی بی‌بدیل در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی و برقراری امنیت پایدار تبدیل شده است.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، شب گذشته 24 بهمن‌ماه در مراسم تکریم مقام پاسدار و میلاد امام حسین(ع) که در مسجد المهدی لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع) ارومیه برگزار شد، گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک الگوی بی‌بدیل در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی و برقراری امنیت پایدار تبدیل شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از فعالیت‌های مفید این مجموعه در عرصه‌های متنوع و متکثر، ادامه داد: کسی نمی‌تواند اثرگذاری مثبت و سازنده آن را در شئون مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ... انکار کند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب شاهد هستیم دامنه فعالیت‌های سپاه نسبت به روزهای نخست تا اندازه بسیاری گسترش یافته همچنین اثرگذاری آن بیشتر شده و در اوج عزت، اقتدار و بالندگی قرار دارد.

پورجمشیدیان اضافه کرد: سپاه امروز به معنای واقعی کلمه در اوج اقتدار، ایمان و بالندگی بوده و برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف از آمادگی بالایی برخوردار بوده همچنین از نیروهای توانمند، متخصص و در عین حال متعهد نیز برخوردار است.

وی پاسداری را مترادف با عزت، غرور، شهادت‌طلبی و ایثارگری دانست و گفت: فرهنگ پاسداری از جنبه‌های مختلفی همچون عقیدتی، سیاسی و نظامی برخوردار بوده و یک پاسدار هر لحظه و در هر میدانی آماده جهاد است.

انتهای پیام
captcha