تکریم جانبازان یک وظیفه دینی و شرعی است
کد خبر: 4199806
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز:

تکریم جانبازان یک وظیفه دینی و شرعی است

علی زندی‌فر گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید به جانبازان این اسوه‌های بی‌نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند.

علی زندی فر مدیرکل راهداری البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز، صبح امروز، 25 بهمن‌ماه در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز که به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، بزرگ جانباز کربلا برگزار شد با اشاره به اینکه مردم ایران به جانبازان که در راه آرمان‌های نظام اسلامی سلامت خود را از دست داده‌اند افتخار می‌کنند، گفت: یاد حماسه‌سازی و ایثارگری این بزرگ‌مردان در تاریخ بشریت و اسلام همواره جاودان باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جانبازان زیباترین نعمت وجودی خود را برای وطن و انقلاب اسلامی هزینه کردند، افزود: تکریم و تجلیل از اسوه‌های صبر و استقامت از ضرورت‌ها و نیازهای جامعه برای درک مفهوم واقعی ایثار و از خودگذشتگی است.

این مسئول گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید به این اسوه‌های بی‌نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند.

زندی‌فر با تأکید بر اینکه رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌نظام اسلامی وارد کند. 

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از جانبازان این اداره‌کل تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha